POVRATI I REKLAMACIJE
Ukoliko niste zadovoljni s proizvodom koji ste naručili, možete ga vratiti uz povrat punog plaćenog iznosa, uključujući i iznos dostave ukoliko su ispunjeni uvjeti za to. Svi proizvodi koje se vraćaju moraju biti nekorišteni i u originalnom pakiranju.
Trošak dostave do našeg skladišta za proizvode koje vraćate snosite samostalno (poštom ili dostavnom službom), osim u slučaju povrata ili zamjene neispravnih proizvoda kada sve troškove snosi elise.hr. Za povrate nekorištenih i neotvorenih proizvoda u našem skladištu molimo da nas prethodno kontaktirate na e-mail: info@elise.hr
NAPOMENE
- Povrati i zamjene moraju biti unaprijed dogovoreni.
- Ukoliko želite povrat sredstava, uz robu koja udovoljava povratu, obavezno mora biti priložena kopija računa te broj računa (IBAN) na koji će se izvršiti povrat sredstava, osim u slučaju ako se povrat vrši direktno na bankovnu karticu kupca.
- Povrat sredstava će biti izvršen sukladno zakonskom roku od 14 dana (ZZP), tj. nakon što zaprimimo proizvod na skladište.
- Prilikom povrata proizvoda, kupac je odgovoran da prikladno zapakira proizvod/e u kartonsku kutiju/kuvertu kako ne bi došlo do oštećenja proizvoda prilikom transporta. Ukoliko do oštećenja dođe jer kupac nije zaštitio proizvod prilikom pakiranja (npr. vraćeni proizvodi zamotani u običan papir ili vrećicu) – povrat ili zamjena neće biti uvaženi.
- Povrat robe morate izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste izjavili jednostrani raskid ugovora.
OŠTEĆENJA U DOSTAVI, KRIVI PROIZVODI, NEISPRAVNI PROIZVODI
U slučaju oštećenja prilikom dostave, krivo isporučene robe ili je proizvod koji ste dobili neispravan/oštećen, molimo vas da nam se javite e-poštom na: info@elise.hr u roku od dva radna dana od primitka pošiljke. Sve reklamacije riješiti ćemo u najkraćem mogućem roku. U ovim slučajevima elise.hr pokriva sve troškove zamjene proizvoda.